20 lik değilde azı dişlerimden bir tanesini çektirdim doğumdan sonra bende iltihap olduğu için 1 hafta ilaç kullanıp gittim emzirdiğinizi söylerseniz ona göre anestezi uyguluyorlar çektirdikten 3-4 saat sonra emzirebilirsin dediler ben öncesinde de sütümü sağmıştım o şekilde 3-4 saat emzirmedim daha sonra emzirdim