Merhaba öncelikle geçmiş olsun. Ben de bebeğim daha 2 aylık bile değilken ve geçen hafta 2 kez grip enfeksiyonu geçirdim çok şükür ikisinde de bebeğime bulaşmadı. Bulaşmamasının sebebinin de sürekli sık sık emzirmek olduğunu düşünüyorum süt koruyor yavrucaklarımızı🙏