meeeeee 🤦♀️
bizde geçirdik kızım 17 aylık. hiçbir şey yemedi. normalde emmeyi de sever 24 saat hiç emmedi. rahat bırakın hastalık geçince eski hallerine dönüyorlar. zaten en fazla 2 gün yemiyorlar. ilaç başladıysanız 2 güne toparlar, yavş yavaş emmeye başlar