Ben kullandım oğluma hala kullanıyorum 14 aylık başta sizin gibi mama meme gittik gayet kilo aldı ilk auly 1 kilo sonra bir buçuk böyle gitti kilosu 6 aydan sonra azalıyor ama onun mama ile alakası yok pek ben memnunum gaz yapmadı kabız yapmadı ama
Ben hipp organik combiotic kullanıyorum