Doğum yapalı 3 ay oldu ilk reglim 2. Ayda oldu 15 gün sürmüştü ve aşırı fazla geliyordu 2. Regli oldum o da 5 gün sürdü ve yine fazla geldi 2 satte bir ped değiştiriyordum bende doktorum normal olduğunu söyledi rahim toparlanma sürecindenmiş endişelenme normal yani ama için rahat etmiyorsa doktorunla görüşebilirsin :)