Bebeğim 14 aylık olmak üzere. Beni emiyor ve ek gıda konusunda sorun yok iştahlı bir bebek. Gece uyanıp emer. Gündüz de emiyor. Sütüm de normal. Peki ben şimdi bebeğime mama vermeli miyim. Devam sütü olarak geçiyor. Kimileri artık senin sütün ona yetmez ver diyor. Emziren arkadaşlarımdan vermeyenler de var. Kararsız kaldım. Bebeğim zayıf ama kilosu normal prematüre doğdu çünkü.