Cgdm6 Bebeğim 2 ay 16 günlük. Özel aşılar hakkında doktorumuz herhangi bir bilgi vermedi kaçıncı ayda hangi aşılar yapılmalı tecrübeli arkadaşlar yardım bekliyorum
Mommybabyy Cgdm6 biz 2 ve 4. Aylarda rota olduk, bu aşı diğer aşılar yapıldıktan sonra belirli haftalar içinde yapılıyor, belli bi süresi var kaçırmamanız gerekiyor. Menenjitte yaptıracağım ama biraz büyüsün istiyorum korkuyorum ateş vs.
nkizilates Cgdm6 rotavirus ve menenjit . Su an sanırım erken dıye söylememiştir. Sonraki kontrollerinde aktarır sanırım. Bır sonrakı kontrolde söylemezse sen sor
Asyaveannesi04 Cgdm6 Rota ve menenjit kesinlikle yaptırılmalı. Rota 2. Ve 4. Ayda 2 doz. Menenjitte doktor takvim belirledi o şekilde yaptırdık
Deletedmom_110 Cgdm6 8. Ay 13 ayda yapıldı kızımda suan 5.5 yaşında Oğlumun da 8. Ay vurulduk 15 gün sonra 13 aylık olcaz.
hndathn 3 ve 5.ayda rota 13. Ayda nimenrix 24 ve 26.ayda bexsero şeklinde ayarladı doktorumuz aşıları öyle yaptırdık
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Cgdm6 rota ve menenjit aşıları yaptırılmalı bence rotanın ilk dozu ilk 3 ay içinde yaptırılmalı ikinci dozu 4. Ayında menenjit aşısı da değişiyor genelde doktorunuz hazırlıyor aşı çizelgesini ona göre yaptırıyorsunuz bence yaptırılması gereken aşılar 😊
aselalbayrak Cgdm6 benim bebeğim 5 aylık 3. Ayında ve 5. Ayda rotavirüs aşısı yaptırdık 10, 11 ve 13. Aylarındada menenjiti vurduracağız