35 günlük bebeğim 30 günlükken çok gazları başladı damla değiştirdik ve aylık kontrolümüzde doktora gittik kakası mukusluydu lökosit çıktı gizli kan testi negatif ama doktor sıkı diyet deneyelim dedi süt ve inek ürünleri için .Dikkat etmeme rağmen hala öok çok gazı var gazdan ememiyor 5 dk emip ıkınıp bırakıyor ıkına ıkına ağlıyo sonra açım diye ağlayıp emmek istiyo ama emerken sürekli yarıda kalıp ememiyor ağlamaktan gazdan bu durumu yaşayanlar var mı ve küçüknolduğu için genelde yapmaz diyolar alerji testi için randevu almaya çalışacağız en yakında başka hastanelere