Çok içip de çıkarmış olabilir ama parçacıklı dediğiniz de çürütmüştür yAni sütün vitaminini almıştır gerisini çıkarmıştır o önemli değil beslendikten sonra hemen kaldırırsanız rahatsız olup kusmuş da olabilir.Direk sütü kusmadıysa sorun yok ben öyle biliyorum