Keremi Nedenini bilmiyorum ama sol gözü diğerine göre küçük arada çok belirgin oluyor böyle bir durum yaşayan var mı görmede bir sıkıntı yok doktorda onayladı düşüklüğü ama bir şey söylemedi 1yaşına girecek 8de