Herkese merhaba
Dünden beri ağlamamak için zor tutuyorum ama az önce dayanamadım
Bebegim 2 aylık ve dün kalça ultrasonunda sonuçlar normal çıkmadı
Sağda alfa 56 beta 51
Solda alfa 55 beta 50
İlk ay randevu olmadığı için çekilmedi dünde sonuçlar böyle çıktı
Doktorumuz 3 . Ayı beklemeyi oyle karar vermeyi tavsiye etti bu sonuca göre hemen işlem yapmayalım dedi
O kadar çok şey aklıma geliyor ki sağlık açısından sıkıntısı, ya ben ileride yanında olamazsam düşüncesi, hele ki zorbalığın arttığı bu dönemde boncuk kızımın kalça çıkıkliğı varsa duzelmezse neler olur düşünemiyorum. Ya da beynim felaket senaryoları üretiyor
Tavsiyesi, deneyimi olan varsa lütfen yazar mısınız?