sagopakajmerap Bebeğim uyuyamadı öksürmekten saat 07.00 hala oturuyoruz. ☹️ sağlık ocağına götürdüm şuan ilaca gerek yok dedi. Bitki çayı falan yapıyorum asla ağzına sürmüyor 1,5 yaşında. Siz neler yapıyorsunuz artık boğazı yırtıldı öksürmekten 😒
araspoyraz sagopakajmerap benim oğlum da hasta olduktan sonra kuru öksürük tutuyor ben eczaneye gıdım 2 yaş için öksürük şurubu aldım anında kesti yoksa öldürmekten sürekli kusuyor
neanladinyurdagull sagopakajmerap benim kide hasta 1 haftadır 40 derece ateşle iyileşti çok şükür ama öksürük kaldı ısıtılmış pekmez veriyorum bende verdikten sonra biraz yumuşatıyor boğazını.Gecmis olsun
araspoyraz sagopakajmerap canım intten buldum kreval diye kutusu kırmızı şurup günde öksürdugu an 1 kaşık verin gece çok öksürürse de verebilirsiniz