Kızlar 3 gün önce salgın olan hastalığa yakalandık🥺 o günden beri çocuğum 4 aylık gün içerisinde sürekli inliyor🥺 Ben içtiğim ilaç acaba yan etkimi yaptı diye düşünüyorum tamamen unuturak suya atılan soguk algınlığı ilaçtan içmiştim eriyenlerden , sonra doktor emziren anneler için ilaç verdi onları kullandım😢 Bakın gazını çıkartıyo, kakasını yapıyo sonra yine başlıyo ıkınmaya sürekli ama gaz ve tuvaletini yapıyo sürekli ağlıyo bugün hastaneye götürücem başına böyle bişey gelen oldu mu 🥺