EgeMomy Kızlar bebeğim 2 aylık çok kusuyordu. Aptamil ar sayesinde 1 damla gelmedi ağzından Allah razı olsun bu mamayı yapanlardan :), eczaneden aldım fiyatı 879₺ çok pahalı eğer doktor reçete ile yazabiliyorsa fiyatı iner. Bilgisi olan var mı?
Leylamoznur EgeMomy reçeteli değil diye biliyorum canım burda kullanan anneler vardır onlar da fiyattan dolayı cok perişanlardı
Aslaniopbenimicin EgeMomy hemen mi geçt kusması acaba? Bende dün başladım kullanmaya ama hala kusuyor zamanla mı azaldı?
Gulll_ EgeMomy Kızım 9 Aylık daha geçen ay bıraktık reçete ile yazılmıyor hiç bir yerde ama size tavsiyem ana bayisinden alın 500 liraya falan denk geliyor Bizede söylemişlerdi ama bana uzak diye sürekli gidemiyordum
Burcuskovski Devlet hastanesinde gastro doktoruna gidin size raporlayabilir o zaman ücretsiz alırsıniz EgeMomy
EgeMomy Aslaniopbenimicin kullanır kullanmaz fark etti valla, arada bir ağzından sızıyor kusmuk. O da hemen yatırırsak veya kaka yapatken ıkınırsa onun dışında ağız dolusu kusmalarımız yok çok şükür
Gulll_ Aslaniopbenimicin Aptamil ar zaten reflü maması hem kusturmaz hem doyurur hemde soluk borusuna kaçmayı engeller
Aslaniopbenimicin EgeMomy kız bende aşırı ishal ve gaz yaptı mama. Hala kullanıyorum ama çocuk uykusundan uyanıyor ishaline. Sizde var mı bu durum?
elifgrglu Hiçbir mama reçete ile alınmaz ama indirimden alabilirsin yakaladıkça 🌸pahalıya almışsınız ben 900 gram 4 numarayı 510 tl ye almıştım eczaneden e bebekte aynı gerçi fiyatı 😊
elifgrglu Gulll_ a hiç duymamıştım onu eczane yada e bebeğe gittiğimde sadece numarasını söyleyip alıyorum 1 2 falan
Amineduru23 EgeMomy reçete ile yazılmıyor ama kullanmamanızı tavsiye ederim kızım kabızlıktan ıkınıyordu acilde kaçma yaptık.