Baharr_06 Kızlar bebeğim 1 yaşina girdi doktorumuz kan istemişti sonuclarimjz Çıkmjs ben e nabizdan baktım tecrübesi olan varmı -kineatin kinaz değeri 330 çıkmış Kötü bişey mi 🥺🥺
ezgiguzell Baharr_06 Tabii doktor daha iyi bilir fakat biraz yüksek çıkmış doktorunuzla iletişime geçmenizde fayda var, size daha iyi bilgi verir bizler ne desek iyice panik yapıcaksınız. Sakin olun🤲
pasaklisinkukuli Baharr_06 bilmiyorum ne demek ama haftaya kadar beklemek istemiyorsan bi özele göster sonuçları
NatashaRomanoff Baharr_06 çok yüksek çıkmış geçmiş olsun ama değer ciddi yüksek lütfen özel hastanede olsa erkenden gidip baktırın
Baharr_06 Paramedik16 nasıl yani aşırı panik oldum şuan ilk defa kan verdik kilosu boyu gelişimi gayet güzel gidiyor demişti doktorumuz
ezgiguzell Baharr_06 yani pek bi bilgim yok sizi de yanlış yönlendirmek istemem en kısa zamanda eğer gidebilirseniz sağlık kuruluşuna gidin çünkü rakam ciddi bi rakam muhakkak uzman görüşü almalısınız, internete bakıp iyice stres yapmayın🌸
NatashaRomanoff Baharr_06 özele gidemeyecek devletteki sıraya bekleyeceksende et ve süt ürünleri vermeyi azaltıp biraz daha sebze ağırlıklı beslemeye çalış