LadyNiss Normal mi ya bir kazak bir saat ancak dayanıyor sular gibi akıyor bebekliginden beri bu şekilde. Şuan 16 disi var diş etleri kabarık 2.azilar gelcek sanırım ama bundan dolayı olur mu bilemedim hiç mi geçmez bu salya
1203 LadyNiss benim oğlum da öyle. 22 aylık ve 16 dişi var dedğnz gibi hiç geçmeyen ve sürekli akan salyası var
LadyNiss @1203 yani normal mi bilemedim bu aylarda doktora götürmeyi düşünüyorum çünkü inanılmaz şekilde musluktan akar gibi sizinde mı öyle ?
1203 LadyNiss bizimde musluktan akar gibi, güne başlarken ilk işimiz salya için önlük takmak oluyor. Daha önce ki kontrollere her gittiğimizde söylediğim doktorlar diş çıkarıyor normal dedi geçiştirdi bende ne yapsam bilmiyorum