Kızlar bir süredir canım bebeğim hep geceleri sık uyanmaya başladı özellikle 8. Aydan beri böyleyiz derin uyumuyor asla en ufak sese uyanıyor bugün yine 3.30 gibi uyandı ve daha tam dalmadı uyutmaya çalışıyorum bazen çok üzülüyorum zorla uyutmaya çalışıyorum,ışığı açarsam kendisinde alışkanlık olur diye açamıyorum da vicdan azabı çekiyorum sizlerde bu durum yaşandı mı diş dönemi mi atak haftası mı anlamadım da karnı da tok 😞😞😞