gmzzmrtt Mnbj123 bizde aynı canım dört aylık oldu oğlum salon da yıkıyoruz banyo soğuk olur diye orada yıkamadık.
neanladinyurdagull Mnbj123 2 ay 11 günlük hâlâ salonds yıkıyorum ben banyoda petekde yansa salon daha sıcak
barlasatamommy banyoda havlupan yok mu? ben hiç salonda yıkamadım, doğduğundan beri banyoda yıkıyorum 4 aylık oldu