Sevvalerdemm Merhaba anneler 5 gün önce normal doğum yaptım ancak göğüslerim çok dolu ağrı yapıyor hafif sert o ağrı için önereceğiniz şeyler var mı sütümü sağsam daha çok dolmaya başlar diyorlar yoksa böyle emzirdiköe İdare mi etmeliyim
Elmsnghn Sevvalerdemm memelerin boşalması lazım Allah korkusun mastit olabilirsiniz. Bi pompa ile göğsunuzu boşaltın.
Ssude Sevvalerdemm ben o dönemde sağım yaptım evet doluyor tekrar doğru ama sağım yapmasaydım mastit filan olurdum. Sonra zamanla zaten vücudun bebeğinin ihtiyacı olduğu kadar üretecek sürü geçecek o zaman
Elmsnghn Sevvalerdemm benim elle biraz acımıştı. Dolsun zaten.. sut isi arz talep isidir. Bi kac hafta sonra bebeğiniz tum memeyi kendi boşaltacak ve daha hızlı süt üretimi gerekecek o yüzden sagmak daha iyi. Zaten 2 ayin içinde göğüsler terbiye oluyor. 40 iniz ciktiktan sonra sagma gereği bile duymayacaksiniz.
burcu989_ Susam yağıyla masaj yap cnm bebeğin emzirdikçe geçer ben sağmadım ama o yağla hergün masaj yapıp geçirdim
Sevvalerdemm Önerileriniz için teşekkür ederim az önce elektrikli pompa aldım wee nin kanallarımı da açarak yumuşattı ve rahatlattı 🙏🏻