Merhaba öncelikle üzülmeyin lütfen bir katilma nobeti sonucunda bebegimi uc gundur hastaneye goturup getiriyorum yapilan arastirmalar sonucunda demir baglama kapasitesi yuksek cikti demir oraniysa normal doktorumuz bu testin bizi yaniltmamasi gerektigini bebegimde demir anemisi oldugunu soyledi bu da katilma nobetleri asiri sinir huysuzluk uykusuzluk vs. Yaparmis bebekte ki hepsi var masallah. Kullandigimiz demir ilacini iki katina cikarttik bu yeterli olacaktir dedi simdi ben de arastiriyorum demiri yukselten nee yedirebilirim diye bu arada bebegim yedi aylik ek gidayla yeni yeni tanisiyor. Demem o ki uzulmeyim ama doktora gitmeyi de ihmal etmeyin demir anemisi bebeklerde onemliymis.