Eslem46 doktorum 4 aylıktan ıtıbaren desteklı oturtun demıstı bende oturttum 6 aylıkken desteksız oturmaya başladı ama ben bebeyatmaz almıştım 5 aylıkken onun çok faydası oldu oturmak ıstıyorsa bebek yatmaz alıp onun ıcınde oturtun çok çok ıyı oluyor sızınde ısınızı kolaylaştırıyor erken de oturuyor