Kızım 2 hafta sonra 1 yasına girecek , dişlerş hala gelmedi.
Amerikada yaşıyorum doktorun endiselenmemi 14-16 aya kadar bile bu durumun normal sayıldıgını söyledi
O yüzden relax , cıkıcak yani sonuçta
Sadece umarım diş cıkarma süreci kolay geçer bebeklerimiz için