Kizim 2 yaşında 10 gun önce girdi memeden ayırmayı düşünüyorum bir yanım el vermiyor emebildiği kadar emsin hemde bu çok güzel bir bağ sanki kopacak gibi geliyor korkuyorum güvenli bağlanma oluştuğunu düşünüyorum bozulmasini asla istemiyorum. Birakmak istememin sebebi sırt ağrılarım ilk 3 ay kucakta uyudu gece oturarak uyuyordum (kaykilip,belki omurgam kaymıştır) sonra yatmaya başladı lakin gece 4 ten sonra bir uyaniyor 10 a kadar memede yani yine oturarak uyuyorum sayilir ve hasbel kader birakirsamda o kalktığımda korkunç ağrılarla bir saat kendime gelemiyorum bu yüzden de biraktirmak istiyorum e istahta var tabii ki yemiyor ve aslında yeni tatlar kesfetmeye hevesli yemeği seviyor ama cok az yiyor üstüne meme de istiyor kilo almiyor son bir yildir nasıl yapabilirim travmasiz biraktiran varmı acaba