Pelvan ben🙋🏻♀️Nerdeyse iki aydır süt diyeti yapıyoruz. İlk başta başında bi egzama çıktı o geçti dedim. Sonra gözlerinde yaşarma, hırıltılı nefes, kusma, kulak arkasında döküntü ilk belirtilerdir. Büyük insan gibi gaz çıkarıyordu ağzından ve karnında patlamalar olurdu. Benim de süt içince aynı şey oluyor. Gaz sancısına neden oluyor. Sonra kakası mukuslandı neyse dönemsel dedik ki dönem dönem bağırsaklarındaki flora değiştiği için olabilirmiş. Sonra kan olunca kakasında artık doktora gidelim dedik. Doktor da teşhisini o yönde yaptı. Bi liste verdi. Sonrasında tabi yumurta, dana eti, kabuklu yemiş ve çiğ domates de listeye eklendi. Üç gündür de kakasını kendisi yapıyor ve mukus kayboldu. Rengi hala kına yeşili ama mukus gidince çok rahat kaka yapar oldu. Bu arada 3 ay 17 günlüğüz. 🤗