irem066 Benim bebeğimde 1 aylık olana kadar sürekli hapşırırdı ama hastalıktan dolayı değildi. Doktora sorduğum zaman normal demişti bana . Siz takibinizi yapın inşallah hasta olmaz. Telaş etmeyin. Sıçraması da normal dünyaya alışıyor. Karnında küçücük bir yerdeydi şimdi daha geniş bir alanda yabancılık çekiyor.