Mervissimsek Merhaha. Çocuk doktoru yonlendirdi bu bölüme 14 aylik oğlumu bağışıklıgi düşük diye. giden bir bilgisi olan var mi ne testler yapiliyor kac gunde çıkıyor tedavisi ne nasıl oluyor hic çevremde bilgisi olan yok endiselendim
findiginannesi_ Mervissimsek Merhaba daha 1 ay önce gittik minik damla şeklinde oğlunuzun koluna nokta şeklinde damlatıyorlar her bir damlaya hızlı bi şekilde iğne ucu batırıyorlar ilaç deriye nüfus etsin diye mesela bugün sabah 11 de verdiniz testi ertesi gün öğleden sonra felan çıkıyor geçmiş olsun
findiginannesi_ Mervissimsek Yalnız oğlunuzun koluna damla damlatınca 15 dk kolunu tutmanız gerekiyor kabarma olması İçin
Mervissimsek findiginannesi_ cok teşekkür ederim. İlla alerji testi yapiliyor yani. Bağışıklık icin yonlendirdigi için boyle dusunmemistim. Sizlere de gecmis olsun hangi şehirde gittiniz bebeğinizin çıktı mi bir seye alerjisi
findiginannesi_ Mervissimsek Konya necmettin erbakan üniversitesi Meram tıp fakültesine gittim belli başlı herkesin bildiği şeylere baktılar ama onlara alerjisi çıkmadı maaalesef ya .tam alerjisi neye olduğu 4 yaşında tespit edilir dediler çok alerjik bi bünyesi var denildi bide üstüne geniz eti çıktı 2 ay sonra kontrolümüz var tekrardan