14 ay 6 günlük kız bebem var
Mama , dede , gel ,hadi ,ati ,at ,teyze , dayı , hey , aç
Bu kelimeleri söylüyor bişeye kızdığım zamaan yapmaması için tıss diyo
Çatalla ağzına götürme yapıyo kendini doyurabilir ama genelde elle karışık ilerliyo yeme kısmı çorba vs ben içiriyorum
Saklambaç çok oynuyoruz bizde bi saklandığım yere bidaha saklanamıyorum buluyo hemen 😂
Alkış bay bay gel gel yapabiliyo istediği şeyi işret edebiliyor dişlerini fırçalayabiliyor saçını tarayabiliyor ( kendince tabiki ) şu aralar koltuklara çıkmayı öğremmiş çıkabileceği yerlere çıkmaya çalışıyor genel olarak bu şekilde ilerliyoruz