Denizelif bir bebeğin ne istediğini, nasıl rahat edebileceğini vs en iyi annesi bilir. Her zaman bunu savundum. Anne ne diyorsa neyi nasıl istiyorsa o yapılmalı müdehale edilmemeli. Çok var etrafımızda yeni doğum yapıp bebeği aç kalıp hastaneye düşen, aslında anne anlıyor onun aç olduğunu, ama bir mama alıo veremiyor ki bebeğine dışarıdan gelen müdehalelerden. Böyle olmamalı anne ne diyorsa o olmalı.