Dejajavu Bebeğim 4. Aya gireli 7 gün oluyor . Normalde 3 saatte bir kalkar emzirirdim . Son 4 gündür gece 9.30 da uyuyor şuan saat 2 olacak hala kalkmadı . Normal mi sizce ? Emzirirken de uzun sürede emmiyor doymadığını düşünüyorum 🤨
Dokuzkasimbebesi Dejajavu sütünüz nasıl geliyor , tazikli geliyorsa birde büyüdükçe emme kuvveti güçleniyor o yüzden emme süresi azalıyor bence birakın uyusun şimdi uyandırmadan emzirin uyusun 5 saat kadar ihtiyacı var demek
esra101010 Allah aşkına bebeğiniz nasıl 9.30 da uyuyor ya biz 2-3 ten aşağı uyuyamıyoruz taktik verin lütfen 😂
Dejajavu esra101010 normalde 8.30 du bir saat ileri alındı 😀 doğduğundan beri böyle . Gündüz 3 4 defa uyur toplam uyku saati 4 oluyor . Gecede bu şekilde