Mom_2_zuzu Doğumdan sonra henüz hiç olmadım kızım 5 ay 7 günlük normal mi siz ne kadar sonra oldunuz acaba
yenianne01 Mom_2_zuzu bende olmuyorum doğumlarımdan sonra 1 seneyi buluyor normal diyor doktorlar şimdide doğum yapalı 7.5 ay oldu olmadım hala
burcuo Mom_2_zuzu Ben 9 ay 20 gün sonra oldum. Rahim duvarı kalınlığıyla ilgili diye biliyorum, o yüzden bazı kişilerde 2 seneye kadar bile adet görmemek normal. Arkadaşım öyle oldu. Doktora muayene olup öğrenebilirsiniz aslında.
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Mom_2_zuzu bende normal diye biliyorum benim 40 ım çıktıktan 10 gün sonra oldu ilk sonra her ay düzenli oldum ama herkes aynı değil diye biliyorum 1 seneye kadar normaldi sanırım 😊
Mervetavas_96 Sezeryan doğum yaptım bebeğim emmedi hala sağım yaparak sütümü veriyorum 6 aylık şuan yeni oldum
ozgetz Bebeğim bugün 7 aylık oldu. Ben de hala olmadım. Daha 1 hafta önce de doktoruma gitmiştim smear testi için. O da olup olmadığımı sordu normal dedi