kara23 Bebeğim 1 ay 15 günlük genelde 9 dan sonra 2 ye kadar aralıklarla bağıra bağıra ağlıyor uğunuyor hatta büyüme atağı mı neden oluyor bilmiyorum. Mememdeyken memeyi alıyor bırakıyor gözleri kapalı şekilde ağlıyor böyle bir durum yaşayan var mı ?
Mrvsmt2502 kara23 merhaba canım anne 🥰 kızım lk 6 ay akşam 6-10 arası sebepsiz ağlardı 🤦 buna cadı saati ya da kolik bebek deniyor . Duş aldırmak, masaj, kolda yan tutuş iyi geliyor ☺️ biraz sabır büyüdükçe düzeliyor
imeaeb kara23 Tam olarak aynı saatlerde olurdu bizim de doktor kolik teşhisi koydu şu an saatlerimiz değişti ama krizler yine geliyor çok zor kolik Allah yardımcımız olsun
Eloysa Gaz sancısı yaşıyor olabilir belki kolik olabilir takip edip doktorunuza bildirin mutlaka. kolaylık diliyorum umarım en kısa sürede rahatlarsınız, en zor zamanlar