ikiprensnnesi öncelikle merhabalar, geçen günde ben çok uzun bi ağlama krizinin ardından buraya yazmıştım. Sanırım hayatımın en çok zorlandığım dönemi kızımla yemek saatlerimiz olmuştur. Geçen gün 1 gün boyunca sadece su ile beslendi. Yani çok zor anlıyorum sizi. Sevdiği şeyleri çeşitle koydum önüne. Mesela dolma mi seviyor önüne 2 3 çeşit daha yemek yapıp koydum bazen yedi bazen yemedi. İki gündür bebekligindeki gibi bulamac yapıp veriyorum. Onu yiyor çok zor yani muhakkak her şeyi denemissinizdir tabii ama çinko bizde biraz etkili oldu sizde doktor önerisi ile bi sorun isterseniz