2,5 yaş devamlı karnım ağrıyor diyor belirli aralıklarla kaç kere ultrason çektirdiğimizin sayısını ben hatırlayamıyorum artık az önce bile uyandı anne karnım agrıyo diye yetişkin gibi sancı çekiyo sıcak su torbası falan da koyuyorum ama nafile. neden olabilir ne yapmam lazım nolur bi fikir verin şaştım kaldım