Seftalikokuluhikayem20 KubraZey Bizim ilk olduğunda hastanede 7 gün yattı ateşi düşene kadar serum takılmıştı üstü tamamen çıplak karşısında klima çalışırdı ve üzerine her yerine pamuklarla ıslatıyorduk ama ikinci olduğunda sadece öksürük burun akıntısı vardı o kadar
KubraZey Seftalikokuluhikayem20 ya çok zorlu geçmiş doktor bize şimdilik ilaç verdi kötü olursa gelirsiniz dedi