Arkadaşlar psikolojik olarak çok sıkıntıdayım.5,5 yaşında bir oğlum var 6 aylık bir kızım var.Oğlum çok değişti büyük ihtımal onunda psikolojisi bozuldu hiç normal davranmıyor laf dinlemiyor ve yaşına uygun olmayan hareketler yapıyor.Asla yapmam dediğim şeyleri yapıyorum onun hareketlerını görünce hakaret edıyorum yeri gelıyor sinirden vuruyorum.Kendımı sakınleştirmeye çalışıyorum onunla konuşuyorum ama o gene aynı davranıyor kurallarımızın hiç birini artık takmıyor ,laf dinlemiyor , yemek sofrasına oturmuyor , toplum içinde bagırıyor, bir yere gittiğimiz de etrafı karıştırıyor , yapma kardeşin uyusun dediğim de bilerek uyandırıyor bunların hepsını gün içinde yaşadığımızda sinir sistemim alt üst oluyor .Bu şekilde davrandığım da gece kendıme çok kızıyorum cunku bu ben degılım 1 haftadır bu hale geldım elim ayağım titriyor resmen sınırden.Doktora gidicem belki öfkemi kontrol edebilmem için sakınleştirici falan verir ama emziriyorum verirler mi acaba