Arkadaşlar mamayı ne zaman biraktiracaksiniz. Benim bebeğim 10 aylık olmak uzere meme mama ek.gida gidiyor. Bazı geceler 1 kere bazı geceler 2 kere 90 lik 120lik falan içiyor. Gündüzleri pek içmiyor anca benim işim olur yiyecek hazirlayamazsam yada disardaysak veriyorum mama. Ama bazıları ek gıdaya geçince mama bıraktık falan diyor ne düşünüyorsunuz bu konuda.