fufissmom Bebegim 36 +1 de gebelik zehirlenmesiyle dünyaya geldi doğduğundan bu yana 7 ay 8 gunluk doktor minyon doğmuş ve düzeltilmisi 6 ay 8 gunluk dedi hangisini dikkate alıp ek gida vericem?kafam çok karıştı
Sebusebu fufissmom 36 hafta için düzeltme yapıldıgını duymamıştım. Benim kızım tam 37+0 da acil sezeryanla doğdu biz hiç sıkıntı yaşamadık normal ayına göre davrandık
Paramedik16 fufissmom takvim yaşını dikkate alıcaksınız ek gıda da bizim doktorumuz o şekilde yaptırmıştı üstelik 28 haftalık doğmuştu ikizlerim
Asya011 fufissmom benim kızım 36+2 de doğdu doktorumuz nasıl doğduysa gelişimi de bundan sonra öyle devam edecek demişti her doktor ayrı konuşuyor bence ek gıdaya başlamalısınız
fufissmom aysegul_my ek gida alıyor ekleme oluyor ya yemesi gereken şeylerde 3 gün kuralı ile başladım zaten