clsknu edaozdmr26 ayyy benimde öyle . 3 aylık bebeğim var . Ne gğzel uyku düzeni vardı yeni girdi 3 aylığa uyumuyor bozuldu uyku düzeni.
iincikoc Benim bebek de öyle sabah 8de uyanmıştı yeni uyudu. 16 saat uykusuz nasıl dayanıyor hiç bilmiyorum
melisamoms Kundaklıyorum çünkü kendi hareketiyle kendini uyandırıyor kucağıma yüzüne yüzümü koyarak uyutuyorum temas ve kokumu hissettiğinde daha huzurlu uyuyor
Kuzeysmom_ Benimki de zor uyuyor uyurken ağlıyor yarın saat sonda uyanıyor yine ağlıyor sonra yine ağlıyor .. bi yeri ağrıyor incittim sandım öyle bi ağlamak hem de