melisamoms Kızlar selamlar benim bebeğim 3 aylık ama doğduğundan beri sol göğsümü emmedği için bu zamana kadar tek memeyle geldik ve geçen ay mama takviyesine başladım diğer göğsümdeki sütte azaldı ve bebeğimi tam anlamıyla doyuramıyorum ağlıyor huyzuzlanıyor mama verince rahatlıyor bende bir an önce ek gıdaya geçmek istiyorum mamaların içeriğine güvenemiyorum ufak ufak 4. Ayda neler verebilirim ?
Ballilokmam11 melisamoms doktora danisip baslamalisiniz bagirsak gelisimi tamamlanmadigi icin bebegi cok yorar ve iyi birsey yapacakken olumsuz birsey yapabilirsiniz mamalar da zehir degil sonucta anne sutu almayan bebekler icin ilk 6 ay en dogru besin
Wanderlust melisamoms ek gidaya gecince kase kase yemicek bebeginiz doktorunuza danismadan gecmeyin henuz cok cok kucuk ayrica 7.aya kadar bir kasik kadar yicek tadim donemi 1 ay suruyor 6.ay veya doktor uygun gorurse 5.ayda baslaniyor ek gida donemi sandiginiz gibi bebegin kilo alip istahla yedigi bir donem degil malesef
Ummuhan_52 melisamoms merhabalar doktorunuza danışmadan hareket etmeyin bence, çünkü ek gıda dönemi bebeği doyurmak için değil bebeğin yiyecekleri tanıması gereken bir dönem. Ek gıdada da zaten haldır haldır bi şeyler yedirilmiyor. Ufak ufak sebzeleri meyveleri tanıyor çünkü. daha bağırsakları tam manasıyla gelişmedi 🙏🏻🌸 Uygun mamayı bulduysanız mamayla devam edin tabi doktorunuz sizi daha iyi yönlendirecektir ama dediğim gibi ek gıda dönemi yiyecekleri tanıma dönemi🌸
aysegul_my melisamoms bence en uygun ek gida baslama donemi 5. Aydan sonra 5 bucuk aylikken falan baslanmalı 4 ay erken bi dönem bisey kalmamiş 1 bucuk ay daha bekleyin en iyisi mama zehir degildir kotü icerige sahip olanlari var elbette ama siz araştirin içerigi iyi olan bi mama kullanin yani mamayla büyüyen cocukta saglikli anne sutü alan cocukta sağlikli
melisamoms Ballilokmam11 doktorda 6 ay dedi. Evet değil ama mama verince zehir veriyormuş gibi bakan insanlar var sanki sütüm olsa vermiycem ben çocuğuma
Ummuhan_52 melisamoms siz insanlara aldırış etmeyin. Bebeğinizi düşünün, kimin ne düşündüğü çokta önemli değil 🌸
Eloysa melisamoms ya hu millet öyle bakıyor diye daha bağırsak gelişimini tamamlamamış olan yavrunuzu evladınızı hele de doktor da önermemişken riske atmaya değer mi cidden? Neden böyle saçmasapan düşüncelere dalıyorsunuz anlayamıyorum ben. Mühim olan evladınızın iyiliği. Ben doğduğundan beri meme+mama ilerliyorum Allah aşkına ben pirinç unu ile büyümüşüm annemin sütü ailemin mama alacak gücü yokmuş. Bana bir şey olmadı da binbir çeşit vitamin barındıran mamalar zehir olacak. Dinlemeyin salak insanları lütfen. Vakti gelince yapın her şeyi
Bilen7 melisamoms en azından 4,5 ayını bekleyin, benim bebeğim alerjik olduğu işin 4,5 ayda başlayacak dedi doktor ben yine de 5 e iyice yaklaşınca tadım yaptıracağım. Çok küçük bebeklerimiz acele etmeyelim bence tabii karar sizin