subatmasali 3,5 aylık bebeğim var. Ocean 400 ıu kullanıyorum. Her sabah bir damla veriyorum. Böyle mi olması gerekiyor?
arslanbebek18 subatmasali damla kullaniyorsan 3 damla yada fısfıs kullanıyorsan onunlada bir fıs olacak şekilde
Duygu777 subatmasali bnım kızım 1 yasında doktor devam et dedı suan gunes de olmadıgı ıcın yaza kadar kullan ddı
Mnli subatmasali damla ile 3 basmalı kısmı ile 1 4 yaşa kadar kullandık biz ama yazları ara verdim ben güneş zaten görüyor diye 4 yaş sonrası kan tahliline göre devam ediliyor ya da bırakıyorsun