ikizmom_ Sağlık ocağı hemşiresine ya da doktoruna sorabilirsiniz. Zaten onlar da bebeklerin takibini yaptıkları için bilirler hangi ay hangi doz yapılabilir diye. 3.doz bexeroyu 15.ayda eczaneden alıp sağlık ocağında yaptırmıştım mesela. Söyledikleri tarihten 1 ay sonra gidebilmiştim, sordum yaparız dediler.