Merhaba bizimde 3. Ay öyle bir durum olmuştu çocuk cerrahisine gittik eliyle muayene etti bir krem verdi bir hafta kullandık ikinci güne düzeldi Şuan 11 ay olacak daha hiç kapanmadı şükür korkmanıza gerek yok ama ıslak mendil vs sürmeyin ben hep yıkadım