Kaç yaşta rahatlanıyor arkadaşlar 2yaşında oğlum o kadar kolay neşeli uyumlu bi çocuktu ki şu hallerine inanamıyoruz noldu anlayamıyorum eski haline döner mi sürekli ağlıyor tepiniyor ne gece ne gündüz uyumak istemiyor allahtan açlığa dayanamıyor yemeği bile şu an reddediyor ama sonunda açlıktan yemek zorunda kalıyor bu nedir 2-3 haftadır resmen hayatımız değişti😱 Hani büyüdükçe kolaylaşıyordu ben bi de eski halinden şikayet ederdim çarpıldım mı acaba😂 BUNDAN DA ÇARPILIR MIYIM DAHA HUYSUZLUK ARTACAK MI 3 yaş nasıl😱