Aslihancan Sağlık ocağı d vitamini verdi biz onu kullanıyoruz ama internette gördüğüm kadarıyla herkes farklı kullanıyor bunun iyisi kötüsü varmıdır bilginiz var mı? Ocean diye bi d vitaminide çok duyuyorum daha iyiyse bi dahakine başkasına geçelim.
Birdurummuvar naynini Rkyipek Busrak2 darkledi Ummuhan_52 blgeblk Balse 06690669 aslan-annesi Merhaba bende oceana geçmek istiyorum ama 4 - 10 yaş çocuklar için kullanıma uygundur yazıyor . Bilginiz var mı ? Oğlum 19 aylık
Cmyld ocean kullanıyorum başta cok araştırmadab sagl8k ocagının verdigini kullandım. Huzursuzluk ve gaz sancısı yaptı bizde. Araştırdıktan sonra bu sekilde yan etkisi olabiliyormuş. Ocean daha temiz içerikli oldugu söyleniyor. Memnunuz.
darkledi ebebe ben de bestiron demir ilacı var D vitamini de sağlık ocağının verdiği En iyisi onu değiştirmek ocean d vitamini alıcam
Ummuhan_52 Aslihancan D vitamini ocean 400 IU olanı alabilirsiniz temiz içerikli be içerisinde zeytinyağı bulunduğu için de kabızlık sorunuyla karşılaşmazssınız 🙏🏻 fıs fıslı zaten 1 fıs sıkmanız yeterli. 1 fıs 3 damlaya tekabül ediyor🌸
Meyveliburln darkledi bebeğiniz kaç aylık bestiron u nasıl kullanıyorsunuz bende yeni aldım ama bi bilgim yok