Yarenventolin Kızlar evimiz 4.kat asansör yok sezeryan doğum yapacağım ben nasıl çıkacağım merdiven :(
Deletedmom104 Yarenventolin Valla dinlene dinlene çıkın ya da anneniz kayınvalideniz varsa yakınızda evleri size uygunsa onlara gidin En kötü ihtimal aklıma asansörlü taşıma aracı geldi
BuzluLatte Yarenventolin bende çıktım 4. Kata demirlerden tutunarak çok sana tavsiyem biri koluna girince çıkmak daha zor
Batuhaannn Yarenventolin korkma sakın ben 3 kat çıktım hiçte bişeycik olmadı sakin sakin çık arada dinlen acı falan olmuyo hastaneden taburcu olduğumda bile merdiven kullanmadım 3 kat indim merak etme böyle şeyler düşünerekte kendini korkutma sakın.
Htcypc Yarenventolin sezeryan sonrasi bende o kadar kat cikmasamda merdiven kullandim ancak dinlene dinlene yaninizda birinin yardimiyla cikabiliyorsunuz korkmayın. Allah kolaylık versin
Yarenventolin Deletedmom104 eşim Ankara’da tayinci yani burada kimsemiz yok maalesef , asansörlü taşıma aracı bizimde aklımıza geldi ama komikte geldi çok korkuyorum valla , ilk doğumda arabaya binerken bile ağlaya ağlaya binmiştim
Preens Korkma canım ben sezeryan sabahı iğneye gittim mecburi ve bayağı bir yürüdüm uzanarak yapıldı düşün Allah yardım ediyor diyeceğim merak etme evladın yanında olunca ağrı bile unutuluyor
Yarenventolin Preens inşallah öyle olur çok sağolun valla ilki çok zor geçince şimdi insan daha da korkuyor
Meltem_ikra @Yarenventolin kendimden örnek verecek olursam sezeryanin ertesi günü ayağa kalktım benimde evim 4.kat asansör yok yavaş yavaş çıktım . Ama her vücut bir olmuyor kendinizi yormadan yavaş yavaş çıkabilirsiniz
Yarenventolin Batuhaannn ben ilk sezeyanda tekerlekli sandalye asönsöre değince bile yavaş sürün diye ağlamıştım çok acımıştı dikişlerim ama inşallah sizin gibi kolay olur bu sefer çıkarım rahat rahat amin
me_o531 bakkalemzigi yaaa yazdığınızı görünce beni taşıma anları geldi gözümün önüne 😁 beni düşürmüşlerdi ilk katta allahtan dikişlerime bişey olmadı 😁o korkuyla beş kat çıktım 😁
me_o531 Yarenventolin korkma canım çıkılıyor ben 5.kata çıktım ağır ağır zorlamadan destek ala ala çıkarsın ama mutlaka yavaş yavaş çık başın dönmesin
Yarenventolin me_o531 o dikişlerin zorlamayla patlama ihtimali korkutuyor beni baş dönmesinden ziyade bir de ağrı ayakta zor duruyor insan :(
Batuhaannn Yarenventolin inşallah. Benim doğumum biraz ani oldu doğumu yaptıktan sonra bi süre yatırıyolat hani ondan sonra bi kalktım ayağa sonra hiç yatmadım diyebilirim hep yürüdüm yavaş yavaş merdiven inip çıktım. Bak bi arkadaşta demiş koluna girmesinler tek çık diye o doğru ben daha çok zorlandım öyle. Tek başıma tutunarak dengemi sağlayarak yavaş yavaş çıktım. İnşallah seninde kolay olur hiiç canın acımaz 🙏
me_o531 Yarenventolin ay eveeeet hemde tekerlekli sandalyeye oturttular zorla nuhu nebiden kalma Bi sandalye bulmuşlar ben kadar var ağırlığı taşıyamadılar babamla eşim taşımaya çalıştı pata küte düştüm babamda düştü ayakkabısı fırladı gitti ayağından benim terlikler çıktı yalın ayak çıktım yukarı istemiyom bişey diye 😁