Buseniz_02 Kızlar ben hasta oldum bebeğimede bulaştı sanırım gayet mutlu emiyor uyuyor ama öksürüyor hafif ateşi var doktor ilaç veriyormu bebeklere hiç hasta olmadı bilmiyorum
bakkalemzigi Buseniz_02 ateş düşürücü , öksürük şurubu duruma göre antibiyotik veriyor ama sizin çok ağır değil dediğinize göre bence doktor yerine önce evde bitkisel yoldan geçirmeyi deneyebilirsiniz
beyzzsenturkk_ Buseniz_02 ağırlaşmadığı sürece ilaç kullanmama taraftarıyım dönemsel öksürük de olabilir
annnekuzusu Buseniz_02 benim oğlumda 7 aylık hasta oldu evde müdahale ettim bitkisel şurup kulandim antibiyotik tedavisi yapmadım vitaminli destek verdim çok şükür 3.4gunde toplandık prospan şurup var arastirabilirsin mükemmel bir etkisi var bitkisel şurup bu ayda çocuklara antibiyotik biraz fazla
Htcypc Buseniz_02 6 aylikken 38-39 derece ateşi vardı sürekli ağlıyorfu doktor antibiyotik ve calpol birde probiyotik vermisti 2. Gün hiçbirseyi kalmadi. Birdaha yaşamayız inşallah
Buseniz_02 @bakkalemzigi evet şuan gitmiyorum tabi İnşallah ateş çok çıkmazsa bol emzirmeye çalışıyorum birde calpol var çok çıkarsa onu veririm asida vermislerdi
Eliaemir Bence öksürük ilerlemeden ciğerlere inmeden balgamlı vs olmadan doktora git ilaç versin canım çünkü bu aralar çok fazla virüs var ihmal etme 🙏 geçmiş olsun 💐
Mylifemyworld07 Buseniz_02 kizimda da aynı böyle oldu bende evde iyileştirmeye çalıştım keşke doktora goturseydim en başta ciğerlere inmis bronşite çevirmişti mutlaka götürün derim geçmiş olsun
Buseniz_02 @Eliaemir bunuda çok düşünüyorum ne kadar ilaç içmeyi icirmeyi sevmesemde bir şekil önlüyor hastalığı
annnekuzusu Buseniz_02 İnternet öyle diyor ebeyle görüş ve sağlıkla ilgilenen vs,doktorla görüş ben kullanıyorum
Buseniz_02 @Htcypc ay inşallah bebekler hasta olmasın 😥 kan vs aliyorlarmj ya birde o damar yolu insanın canını sıkıyor
Mylifemyworld07 Buseniz_02 inşallah ama geç kalmayın inanın 3-4 günde geçecek hastalığı 15 gün sürdü en iyisini doktor bilir siz mutlaka gösterin
annnekuzusu Buseniz_02 siz ebeyle tekrar görüşün yine de siz bilirsiniz ben kulandim rabbine çok şükür hastaligimiz bitti rabbim bebisinize şifa versin