Merhabalar philps avent alıştırma bardağı aldım içmiyor dana sonra pipetli suluk aldım ağzına bile koymuyor biberon ile su içiyor ben verince çok üzülüyorum büyüdüğünde içer mi acaba
Değişik bir bebek emzik almadı biberon red etti ilk 6 ay onu alınca sadece lansinoh içiyor memeyi de tutmadı red etti yani ne yapım bilmiyor içmiyor su başka bişeyden benim gibi olan var mı yada napim de alıştırırım oğlumu