Kızlar 4 buçuk aylık oğlum var sadece anne sütüyle besleniyor Kasım ayında kaza geçirdim ön çapraz bağlarım kopmuş dizimde bu gün emar vs sonuçları derken doktor ameliyat dedi cuma günü ameliyat için tarih alacağım ama tek korkum emzirme olayı nasıl olacak asla mama içmiyor direk kusuyor biberonla da sütümü içmiyor hastanede kaç gün kalacağım bilmiyorum cuma günü konuşacağım doktorlar ama çok kötü hissediyorum kendimi daha önce emziriken ameliyat olan var mı nasıl yapabilirim o kadar saçma düşünceye kapıldım ki anestezi almadan canlı dayana bilir miyim diye bile düşündüm 😞