EliS_ böyle şeylere karşı değilim ama sağlık ocağının ebesi elli kere uyardı, naynini para tuzaklarına düşme diye. Emzirme eğitimi alacaktım da, danıştım bir. Saçmalama, uyku eğitimi de alırsın sen şimdi vs diye söylendi 😄 kendi kendime rutin oluşturdum 😊 tabi ki saat gibi işlemiyor, bozulduğu oluyor ama genel olarak memnunum👌🏻
Aynı saatte uykuya geçiş rutinine başlamak en en en muhimi 😊