Mineltuba herkese kulaklarını tıka kimseyi umursama en iyi anne sensin. Bebeğini senden daha fazla kimse düşünemez ve kimse senden daha iyi bakamaz. Bol bol emzir her fırsatta meme ver. 3 ay 14 günlüğüz. Bizim de uzun süren sarılığımız oldu. Ama hastaneden kaynaklıydı. Anne çaylarından tüket mamsel stilltea , solgar brewers tablet, bestlak damla, rezene çayı, tahin helva, kuru incir vs bunlar süt yapar en önemlisi bol bol su iç. Bu günlerde bebek göğsü tam boşaltamaz stok için güzel vakit. Sürekli üşenmeden sağım yap buzluğa at ilerde çalışıyorsan vs ya da dışarı çıkacağın zamanlarda çok işine yarayacak hem de sütün daha fazla artar. Ayrıca memeyi almakta zorlaniyorsa sütün var ama bebeğinin yeterince ememediğini düşünüyorsan sağıp takviye verebilirsin kaşık biberon cay kasigi veya az akışlı bir biberonla. Hepsinden önemlisi stres yapma bugünlerin tadını çıkarmaya bak. Bebeğinle bol bol vakit geçir çok çabuk büyüyorlar 🥲